Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~AddoN | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Zych adresWrocław zarejestrowany08.01.2006 @13:28:12 ostatnio na stronie20.01.2017 @22:40:49
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.marcinzych.com Gadu-Gadu7297537
digarty42 komentarze740 posty na forum881

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+palcuu    18.12.2011 @21:29:05
Ogłoszenia kupna sprzedazy nalezy umieszczac na forum grupy:

http://www.digart.pl/grupy/15071/GIELDA/

Pozdrawiam!
_______
"sens to niby ninja, pojawia sie i znika jak watek u davida lyncha"
~Motoko    29.05.2011 @20:54:22
dzieki
+Tofiq    06.04.2011 @23:06:17
Tak, było takie na czerwonym =]

Co do stronki - troche lepiej. Ale teraz znowuż za duze odstępy między literami :/
Hmm - wiesz co. Jest taka książka jak "Pierwsza pomoc w typografii" i myślę że powinieneś ją sobie kupić i przestudiować Tam jest na przykładach opisane jak działa "czytanie" u ludzi i jak to sie ma do składu tekstu. Są obrazki, przykłady złego i dobrego skłądu etc. W ogóle - jeśli zamierzasz się zajmowac na poważnie designem - polecam wszelakie publikacje na ten temat, artykuły w necie itd. Mnie przydały się tez "przestarzałe" wydawałoby się rzeczy - wymyślone w starożytności. Złota proporcja, podziały, siatki, relacje między obiektami o różnych kszałtach, rozmiarach (czyli elementy kontrastu..)

Wybacz jeśli piszę o oczywistych dla CIebie rzeczach, ale tak popatrzyłem np na projekty dla "matura bez stresu" i wydaje mi się, że są ubytki w wiedzy =]
+Tofiq    06.04.2011 @20:51:13
pilarowca? nie bardzo wiem o kogo chodzi

Hehe Sciałem włosy, to dlatego. Jakbys mnie zobaczył 1, 2 lata temu z herami po pas to.. :D
~headless    05.04.2011 @23:33:21
"Headless dostałeś daszek i cwaniakujesz?"

Nie, jestem moderatorem i staram się ułatwić innym życie na forum. Wpisz sobie w wyszukiwarkę hasło "ilustrator" (ew. przez dwa L) - ciekaw jestem czy odnajdziesz swój wątek. Przez takie radosne tytuły cięzko coś znaleźć na forum. Ale oczywiscie wszyscy odsyłaja jak jeden maż do wyszukiwarki.
ostatnio edytowane: 2011-04-05 23:34:07
_______
życie jest piękne.
~kasia4565    02.01.2011 @13:22:08
świetna galeria! prace niesamowite!! podziwiam
~DAMIENno    13.11.2010 @17:52:19
"moje chore poczucie perfekcjonizmu nakazuje mi poświecić mi tydzień na szukanie sposobu"
haha, dobre to było!
skoro przyznałeś się już do choroby, to warto udać się do psychologa, a projekt strzelić w ilustratorze!
są z tego same pozytywy:
1) zyskasz tydzień luzu
2) wyleczysz się z chorego perfekcjonizmu, który utrudnia Ci życie :D


A tak serio... W ACadzie zejdzie Ci faktycznie tydzień :D
~macieksco    07.11.2010 @13:55:20
mysle ze jesli ktos nie umie na chwile przystanac i w ulicznym zgielku zachwycic sie samotnym listkiem powiewajacym na wietrze, nie bedzie umial oddac piekna natury na fotografiach lub obrazach - ale to moje zdanie i moge nie miec racji
~Kubasa    07.11.2010 @13:01:19
hahaha a skąd mam wiedzieć? myślałem, że Ty wiesz no kto ja jestem i co robię to chyba widać w galerii? ... nie wiem, nie pomogę :P
~macieksco    07.11.2010 @09:57:20
bardzij zmrozic juz sie nie dalo

wygladaloby nienaturalnie
~macieksco    19.10.2010 @20:33:42
wow
czuje sie zaszczycony
pozdrawiam
~Aishwarya    09.10.2010 @08:21:36
''Przerost formy nad treścią w najczystszym wydaniu
Ale to w końcu ASP.'' - ??? No nie powiedziałabym... z opisu wynika co innego...
_______
"If a moon comes in the daytime, is it a sin?
If a rainbow comes in the night, is it a crime?"
~Kaha58    12.09.2010 @14:17:35
Niema sprawy :P
~paintart    11.09.2010 @18:44:00
KOLEŚ a czy ja Ciebie atakuje? Wrzuć na luz. Własne pędzle są bardziej przydatne niż te standardowe z tymi opcjami. Bo wiesz, swój pomysł + multum opcji = nieograniczony popis. I wiesz własne pędzle nie kończą tylko jednej pracy.
_______
All or Nothing | Failures No Option
~paintart    11.09.2010 @11:47:01
skoro nie widzisz w tym sensu, to po co jeszcze zajmujesz się DP? No ta, zapomniałem że lepiej ściągnąć z netu niz się wysilić... Czemu wyczyściłem profil? Zajrzyj do pierwszego rysunku, tam są wyjasnienia.
_______
All or Nothing | Failures No Option
~sklep    04.09.2010 @21:28:30
no problem
_______
Sklep digartu -> http://www.digart.pl/sklep
~jeanette    01.09.2010 @17:04:42
taka perspektywa poniewaz to nie jest jakas panorama , wszystko dzieje sie na dosc malym obszarze wiec nie ma tu miejsca na piekna perspektywe
~inconnu    31.07.2010 @14:52:39
podobno - zgadzam sie z Tobą w pelni cos w tym jest
_______
' jestem wszystko widzącym ślepcem '
~lukaszlada    22.05.2010 @20:26:02
"W klepie dla idiotow 3,2k...
Więc możesz wykorzystać perfidnie okazje;D" ??
~Heathera    14.04.2010 @16:13:04
Nie ma za co
_______
"Życie jest zbyt okrutne, by można je było traktować serio"
~niQuaone    24.03.2010 @16:27:07
Dzięki strażniku głębi Ciut poprawiłam, ciut ciut, te wyprane kolorki mi się podobają, jak ze starego komiksu sprzed 10 lat
~paintart    15.03.2010 @10:47:11
dzieki... z teksturowaniem eksperymentuje cały czas, ale efekty są mizerne... jak mi wyjdzie i podmienie dam znać
_______
All or Nothing | Failures No Option
~niQuaone    14.03.2010 @21:39:44
To pisz, że profilowe.... A Twoje jest krnąbrnie niejawne
~niQuaone    13.03.2010 @23:47:03
Hehe, o - jesteś Dzięki ;>
~nightbutterfly    11.02.2010 @09:48:24
ja się nie gniewam, tylko głośno zastanawiam i po części rozumiem...
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt